onsdag den 22. maj 2013

Træning 22. maj 2013

Morgen
Fysisk: kl. 09.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her fra morgenstunden, I dag var det om nogen svært at komme ud af døren.... jeg var træt i hovedet, jeg var træt i benene efter hård træning i går - og herudover væltede det ned med regne plus det blæste en del :-/ Men afsted kom jeg.... var egentlig på vej i centeret men besluttede mig at løbe udendør da tempoet var fuldstændig ligegyldigt i dag, der skulle bare kilometer på kontoen. Det blev til 10 sjask våde kilometer i 4.22 m/km tempo..... Turen endte faktisk med at være ganske fint.... ikke tempo eller løbemæssigt - men derimod "oplevelses" mæssigt.... der er bare et eller andet specielt i at løbe rundt i mega regnvejr så længe man ikke fryser.
Aften
Fysisk: kl. 16.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev modsat i morges løbet indendøre på bånd, det blev til 10 km i snit 4.15 m/km. Var elendig løbende her til aften - måske fordi jeg lige havde spist inden jeg trænede.... fik det aldrig rigtig til at kører... men kilometerne kom på kontoen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar