mandag den 6. maj 2013

Træning 6. maj 2013

Middag
Fysisk: kl. 13.00, 7 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb en bette tur ned i Mollerup skov her lige over middag, Vejret var intet mindre en pisse lækkert...... skyfrit og omkring 15-18 grader - shit det var varmt!!!! Som skrevet igår forsøger jeg at skrue lidt op for mængden i den her uge, så løb blot turen stille og roligt i snit 4.19 m/km - dette grundet i at jeg i aften tager ned og spiser hos mine bedsteforældre i Horsens, hvorefter jeg så napper en 7-10 km rundt om bygholm sø.
Aften
Fysisk: kl. 20.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at have besøgt mine bedsteforældre og hygget med dem i Horsens, kørte jeg en tur ned til Bygholm sø hvor jeg parkerede bilen. Her løb jeg en tur rundt om den kuperede sø plus en lille sløjfe. Det blev til 10 km i snit 4.03 m/km løb væsentlig hurtigere på sidste halvdel end første. Vejret var fænomenalt godt og det var så mega lækkert at løbe der nede..... altid fedt med noget nyt løbe terræn :-) Det er i alt på dagen blevet til 17 km og foden har det ok..... så det er bestemt positivt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar