onsdag den 15. maj 2013

Træning 15. maj 2013

Morgen
Fysisk: kl. 09.00, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet fra morgenstunden af, det blev til 11 km i snit 4.11 m/km omkring Egå engsø.... opdagede til min skræk da jeg kom ned for enden af søen at der stadig var "advarsel" om giftig røg i luften efter gårsdagens storebrand i Århus..... Hmmm - så jeg fik travlt med at komme videre :-) alt i alt en fin tur hvor benene var en anelse mærket efter gårsdagens interval træning med pigsko.
Aften
Fysisk: kl. 17.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet ude hos mine forældre i Trige, det blev til 10 km i snit 3.57 m/km. følte mig utrolig letløbende efter jeg lige var kommet igang - så det var lækkert. Den eneste grund til at jeg trænede dobbelt pas i dag er at jeg rejser til Slovakiet i morgen på forlænget weekend med mine venner, så for at bevare en nogenlunde mængde for ugen besluttede jeg at få lidt flere kiloemeter på kontoen. Super god trænings dag rent mængde mæssigt, første gang siden Hamburg marathon at jeg er +20 på en dag. Foden har det fint.... så det går den rigtige vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar