tirsdag den 28. maj 2013

Træning 28. maj 2013

Fysisk: kl. 17.30, 13 km (interval)
Generelt: Dagens træning var henlagt til fællestræning med 1900 knejterne ude på NRGI park..... jeg kom lidt for sent afsted hjemmefra - så da jeg kom der ud var dregene allerede løbet - så jeg måtte klare opvarmningen for mig selv, herefter mødte jeg de andre inde på stadion. Dagens pas lød på 4 x (2x600) interval pause 200 meter jog og serie pause 1 minut. alle tiderne på de første 3 serie lød på endten 1.48 eller 1.49 hvilket svare til 3.00 m/km. på de sidste 2 x 600 meter valgte jeg at skrue en anelse op for tempoet og de blev begge klokket i 1.44 hvilket svare til 2.53 tempo.
Alt i alt et ganske fint trænings pas - som egentlig gik forholdsvis nemt og uden det var specielt hårdt. Dette passer mig ganske glimrende da jeg i morgen aften tager til motionsløb og napper en 5 km tempotur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar