tirsdag den 10. december 2013

Træning 10. december 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.40, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første pas her til morgen inden jeg skulle på jobs, var ikke synderlig frisk da vækkeuret ringede da jeg havde sovet lidt uroligt i nat. men op kom jeg da og fik også logget de 12 km på bånd i snit 4.01 m/km. alt i alt ok morgen pas. satser på et lidt længere trænings pas i aften når jeg får fri.
Aften
Fysisk: kl. 21.40, 16 km (progressivtempo tur)
Generelt: Løb her til aften en god langt progressivt tempo pas. Startede ud med 5 km opvarmning i snit 4.10 m/km. herefter løb jeg progressivt som følger:
5 km i 4.10 m/km
4 km i 3.50 m/km
3 km i 3.40 m/km
2 km i 3.30 m/km
1 km i 3.20 m/km
1 km i 3.45 m/km
Alt i alt var det et glimrende pas, selvom jeg var lidt træt til at starte på.... Var faktisk super duper løbende da jeg først kom igang og fik skruet lidt op for tempoet. Godt trænigns pas og endnu en god mængde mæssig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar