mandag den 2. december 2013

Træning 2. december 2013

Eftermiddag
Fysisk: Kl. 13.45, 21 km (varighedsløb)
Generelt: Løb på dagens første pas en tur ned til Egå Engsø, hvor jeg havde planlagt et par runder. Det var super super vejr i dag.... så det var oplagt at løbe rundt der nede. Da jeg først kom igang var jeg ganske godt løbende så besluttede at nappe en ekstre runde :-) derfor blev dagens første pas lidt længere end beregnet. de 21 km blev snittet i 4.09 m/km, havde omkring 8 km midtvejs i omkring 3.50 tempo.
Aften
Fysisk: kl. 20.20, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her til aften, havde fået lokket min ven mikkel til at udskyde hans egen træning indtil her til aften, så vi kunne løbe sammen.... FEDT HAN GAD DET!!!! vo løb og hygge snakkede det meste af vejen, så de 10 km blev blot snittet i 4.32 m/km. men var også lidt tung i benene efter dagens første pas.
Efter at jeg fik løbet gårsdagens løb, er jeg netop gået ind i næste periode af min træning.... de kommende 6-7 uger kommer til at stå på grundtræning, Så jeg skære lidt i kvaliteten i forhold til den seneste måneds tid, jeg går ned på at løbe 2 tempo pas ugentligt, hvorimod jeg så vil prioritere kilometer, kilometer og lidt flere kilometer. Målet er at jeg skal øge fra omkring 140 i den her uge også op til omkring 170-180 stykker i slutningen af januar. de næste par måneder skulle i såfald gerne ligge basen for at jeg kan toppe til nogen af de vigtige løb jeg har på programmet i marts-april og maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar