onsdag den 4. december 2013

Træning 4. december 2013

Middag
Fysisk: kl. 13.00, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første pas her over middag, følte mig ikke super oplagt da jeg startede ud, hvilket nok skyldes gårsdagens kuperede tur med 1900 ML. men da jeg først kom igang var jeg faktisk super løbende. Det endte med en tur ind omkring Risskoven i snit 4.03 m/km. god træning
Aften
Fysisk: kl. 20.15, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her til aften ned i spjældet, løb turen på bånd inden jeg skulle møde på nattevagt. Var ok løbende ligesom tidligere i dag, og fik i alt 17 km i bogen i snit 4.11 m/km. endnu en rigtig rigtig god dag mængde mæssigt. Jeg gir nok benene en halv hvile dag i morgen i forbindelse med det alligevel bliver storm vejr :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar