lørdag den 28. december 2013

Træning 27. december 2013

Middag
Fysisk: kl. 12.30, 25 km (varighedsløb inkl tempo)
Generelt:  Dagens første pas blev løbet her over middag efter jeg havde sagt farvel ude hos de gamle, hvor jeg har holdt en rigtig god jul. Jeg kørte ind i trænignscenteret i dag - da jeg ikke lige magtede det våde og blæsende vejr. Det blev til 25 km i 3.54 m/km..... indlagde 2 tempostykker undervejs i henholdsvis 3.30 m/km og 3.15 m/km. Disse blev løbet fra 10 - 14 km og igen fra 15 - 19 km. Passet gik rigtig godt og jeg var super duper løbende.
Aften
Fysisk: kl. 17.50, 6 km (restitution)
Generelt: Skulle lige et smut ind til
Blockbuster og leje et par film her til aften, da jeg havde vundet 2 gratis film i pakkeleg i julen. Så besluttede at løbe der ind i stedet for at benyttet bilen. Det blev til 6 km restitution i snit 4.52 m/km. Fin tur i et vådt og blæsende julevejr. Herudover vil jeg da lige fremvise den ene af mine julegaver som netop er blevete sat op i mit køkken....... Den skarpe læser vil vide, at det er selvsamme citat som pryder min blog :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar