tirsdag den 31. december 2013

træning 31. december 2013

Formiddag
Fysisk: kl. 10.15, 19 km (varighedsløb)
Generelt: Da jeg har været lidt små syg de sidste par dage3 og stadig er det, besluttede jeg mig for ikke at stille op til dagens nytårs løb, ville ellers gerne have løbet en hurtig 5'er. Tog i stedet for bare der ud og hyggede lidt med et par venner. Fik i den forbindelse samlet løbet 19 km i snit 4.26 m/km. Ok træning hvor jeg blandt andet løb med på de sidste 2 kilometer af min ven Mikkel's PR attentat på 5 kilometer distancen, hvilket han gjord ualmindelig godt og satte PR med omkring 30 sekunder.
Aften.
Fysisk: kl. 22.15, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Årets sidste pas blev løbet i spjældet på båndet efter jeg havde fået fri. Det blev til 11 km i snit 4.16 m/km. Var ikke specielt godt løbende da mavsen var fyldt af masser af god og fed nytårsmad. Med dette pas sneg årets samlet mængde sig op på 6064 km......
GODT NYTÅR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar