mandag den 23. december 2013

Træning 23. december 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.35, 15 km (Hård progressiv tempo tur)
Generelt: stod op før en en vis herre havde fået øjne... stod op kl 04.30 for herefter at kører ned i fængslet så jeg kunne nå en tur på båndet inden jeg skulle møde kl. 07.00. Endte med at få 15 km i bogen i snit 3.44 m/km. ville egentlig bare have lbøet roligt - men var godt løbende så skruede stille og roligt op for fart efter at have løbet de første 5 km i snit 4.08 m/km. skruede ca op for farten for hver kilometer herefter, hvilket betød jeg sluttede af med 19 kmt. har nok løbet omkring 16.40 minutter i snit på de sidste 5 km af morgenens pas. alt i alt super duper pas.... 
Aften
Fysisk: kl. 21.40, 20 km (varighedsløb)
Generelt: Efter en laaaang dag på arbejde, nappede jeg dagens andet pas samme sted som i morges, nemlig på båndet i spjældet. Det blev til en stille og rolig medium langtur på 20 km i snit 4.17 m/km. Jeg var ganske ok løbende. samlet har dagen budt på 35 km med god fart på specielt morgenpasset. god start på ugen og ikke mindst julen. de kommende par dage kommer til at byde på kun et pas dagligt og nok omkring 15 - 20 km på hver. msåke lidt fart 1. juledag hvis mavsen og kroppen er klar på det oven på ædegilde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar