mandag den 16. december 2013

Træning d. 15 november 2013

Fysisk:  kl. 11.00, 14 km (nytårscup)
Generelt: Dagens træning var henlagt til min klubs nytårscup, her var jeg taget ud sammen med mine venner Mikkel og Anders for at deltage. Jeg skulle selv løbe 5 km ruten som jeg blot ville bruge som en god tempotur. efter en lang opvarmning lød startskudet.... Jeg kom til at ligge lige i Røven på Anton m. Christensen fra AGF, kunne følge ham indtil omkring 2 km - hvor jeg måtte slippe...... han er virkelig godt løbende i øjeblikket, så viste godt det ikke var realistisk at følge ham helt til mål. Efter at have sluppet ham løb jeg stort set alene resten af vejen til mål... hvor jeg checkede ind i tiden 16.37 minutter. En ok tid taget i betragtning af at jeg ligger i tung vintertræning lige PT. Dagens træning rundede uge af, hvilke har budt på i alt 157 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar