torsdag den 5. december 2013

Træning 5. decenber 2013

Morgen
Fysisk: kl. 07.05, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første pas umiddelbart efter at jeg havde fået fri på jobs. Nappede turen på båndet nede i fængslet inden jeg kørte hjem i seng. det blev til 10 km i snit 4.17 m/km. Ok morgentur hvor jeg dog ikke var super frisk.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.20, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Havde egentlig planlagt at jeg "kun" skulle have et træningspas i dag grundet vejr situationen og det fakta at jeg har haft en rimelig hård start på ugen. Men ombestemte mig da jeg skulle ud til mekanikeren her til eftermiddag, tænkte jeg lige så godt kunne nappe en lille tur imenms jeg alligevel skulle vente på den blev fixet. Det blev ligesom i morges til 10 km, hvilke blev snittet i 4.16 m/km. Var ganske ok løbende selvom det ikke var det nemmeste vejr at komme frem i..... Storm - regn - slud og nogle mørke landeveje, ikke ligefrem det man forbinder med gode løbe forhold, men kilometerne kom i bogen og passet gik efter omstændighederne fint nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar