mandag den 9. december 2013

Træning 9. december 2013

Middag
Fysisk: kl. 13.00, 22 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb lige som sidste mandag en tur ned til Egå Engsø, hvor jeg løb 3 runder igen.... snitte for turen blev 4.19 m/km. Jeg holdte bevist tempoet en anelse nede da jeg napper en tur igen i aften engang. Var ellers ganske fint løbende..... påtrods af at det var vældig tåget og gråt - var det formiddabel løbevejr, minus vind og omkring 5-6 graders varme :-)
Aften
Fysisk: Kl. 20.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet nede i fængslet på bånd, da jeg skulle overnatte her nede. De 15 km blev løbet i snit 4.08 m/km. Jeg var trods den medium lange tur tidligere på dagen ganske fint løbende. Alt i alt en glimrende start på ugen rent mængde mæssigt..... 37 km er da vist slet ik så tosset :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar