lørdag den 14. december 2013

Træning d. 13. december 2013

Fysisk: Kl. 12.15, 26 km (Langtur inkl. tempo)
Generelt: Jeg var igår et smut i Nordjylland, og aflagde i den forbindelse Skagen et besøg for første gang i mit 31 årige liv. Efter at have leget turist et par timer startede jeg dagens løbe tur ud med at løbe syd på. Det blev i alt til 26 km i snit 3.51 m/km..... Turen blev løbet på en pandekage flad cykelsti langs landevejen mod Frederikshavn, hvor jeg havde en ganske let side vind. Altså forholdende var total favorit..... asfaldt og fladt :-) efter at have løbet lidt roligt de første 5 km - skruede jeg tempoet ganske meget op, og løb her efter 17 km i et let stigende tempo fra 3.50 til 3.35 m/km. afsluttede med et par "rolige" kilometer i 4.00 tempo. Alt i alt en FANTASTISK træning..... hvor det bare kørte. virkeligt fedt at være på udebane og prøve nyt terræn og nye omgivelser af. LOVE IT!!!!!!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar