mandag den 30. december 2013

Træning 30. december 2013

Middag
Fysisk: Kl. 11.45, 23 km (varighedsløb)
Generelt: Har stadig en gasnke stor snottud, hovedpinen har heldigvis pt aftaget lidt siden igår.... så dagens træning stod udelukkende på kilometer garv i roligt tempo, skal ikke løbe noget kvalitet når der er sygdom i kroppen. Løb derfor blot en langtur hvor jeg forsøgte at holde tempoet nede - hvilket lykkedes ok. det blev til 23 km i snit 4.23 m/km. var faktisk ganske ok løbende og kunne sagtens have løbet meget hurtigere. Med dette træningspas rundede jeg de 6000 kilometer løb for i år... også har jeg overikøbet holdt 2 x knap 1 mdr pause i år.... en mindre skadesperiode efter hamborg marathon og så her imens jeg har været ude og rejse i oktober. et af del målene med min grund træning her i december har været netop at krydse denne grænse, hvilket har betydet at jeg som minimum har skullet løbe 22 km dagligt i snit hele december :-)
Aften
Fysisk: kl. 17.50, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Skulle ud med bilen på værksted her til aften, så benyttede ventetiden på at futte en tur i mørket der ude på landet. Det blev til 13 km i pandelampens skær i snit 4.17 m/km. Alt i alt en mængde mæssig rigtig god dag som har budt på 36 km. tempoet har jeg holdt nede for at skåne helbredet lidt da jeg render rundt med en bette snottud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar