søndag den 1. juni 2014

Træning 1. juni 2014

Morgen
Fysisk: kl. 07.30, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil morgen kl 07.30.... inden afrejse tilbage til DK. Løb i dag alene da Mikkel ikke gad med mig. De 12 km blev snittet i 4,14 m/km... var alt i alt ganske godt løbene. hvis vejret og omgivelserne var gode i går lørdag... var de om nogen gode i dag!!!! Ingen vind, høj sol og en næsten bilfri Berlin :-) Nød hver en kilometer i fulde drag.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.30, 14 km (interval)
Generelt: Tilbage i Århus, valgte jeg at hoppe direkte i løbeskoene og få overstået ugens sidste pas imens solen skinnede og inden jeg blev for træt efter en lang weekend. Vil løbe ned på skovbakken stadion og løbe mine intervaller - men der var optaget... så fandt en nogenlunde flad sti i nærheden, hvor jeg kunne gennemføre dagens pas som lød på 10x400 meter med 1 minuts pause. Intervallerne blev snittet i et samlet snit på 2.51 m/km. Hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med... efter sådan en weekend og på en sti som havde små hældninger. Alt i alt et glimrende pas i lækkert vejr... og perfekt afslutning på en god trænings uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar