torsdag den 12. juni 2014

Træning 12. juni 2014

Middag
Fysisk: Kl. 12.00, 7 km (restitution)
Generelt: Løb her til middag en stille og rolig tur på 7 km, lagde forsigtigt ud og øgede lidt undervejs så jeg kom hjem i et samlet snit på 4.27 m/km. Var ok løbene, men valgte så lige hundrede meter før jeg var hjemme at tackle en bum med min hofte.... Så er lidt øm i den nu - men tror bare det er slaget, så det skal selvfølgelig løbes væk ;-)
Aften
Fysisk: Kl. 18.00, 16 km (Hinnerup løbet)
Generelt: Hertil aften har jeg været et smut i Hinnerup for at deltage i deres lokale motions byløb, et løb som har omkring 600 deltagere fordelt på 2 ruter. Jeg har de seneste to år vundet den korte rute - så sigtede selvfølgelig efter et hattrick i år. Opvarmningen blev løbet fra mine forældre i Trige og der ud, en tur som med lidt stignings løb til sidst blev på 10 km. Herefter blev der sprintet en 4 km på en rute med en alvorlig stigning efter knap en kilometers løb.... så altså ikke nogen helt nem rute. det lykkedes mig at komme i mål på 12.41 (3.10 m/km) Hvilket var 4 sekunder hurtigere end sidste år, og udover at tiden rakte til en sejr - slog jeg endnu engang min egen løbs rekord :-) Resten af distancerne blev i øvrigt vundet af mine løbe kammerater fra 1900 ML. Så bortset fra at jeg i dagens anledning stillede op for nemprint.dk/tekstil-tryk.dk var der altså fuldt hus til Team Adidas/InSport.

 
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar