onsdag den 25. juni 2014

Træning 25. juni 2014

Middag
Fysisk: Kl. 11.30, 5 km (varighedsløb)
Generelt: Løb hertil middag efter en lang lang nattesøvn, et yderst kort og roligt pas..... skulle blot ud og have løsnet lidt op i stængerne - da jeg til aften skulle ud og forsvare sidste års første plads til Bike & Run staffetten sammen med min fatter. Et løb hvor man skiftevis løber og cykler og til sammen tilbagelægger en marathon. Så dagens første pas var altså blot en rolig omgang fut i snit 4.28 m/km 
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 20 km (Bike & Run staffet)
Generelt: Som nævnt tidligere skulle min fatter og jeg ud og forsvare sejren fra sidste år..... og nok engang var Unika første udfordre med en stærkt løbene Alexander Lefevre i spidsen. Alexander er tidligere klubkammerat fra 1900, men i dag stille han op for Aalborg atletik og har istedet rettet fokus mod de korte distancer på 800 og 1500 meter.... så altså en hurtig herre som man ikke vil løbe en spurt mod :-) tiderne på mine 3 x 5 km blev 16.36 - 17.03 og 17.01.... de sidste to sad lige i skabet i forhold til, hvilket tempo jeg havde håbet at få lov til, at løbe i, for at få en god gang træning ud af det samtidig. Den første blev altså løbet væsentligt hurtigere - hvilket skyldets at jeg var nødtil at følge i min værste konkurrents fodspor for, at jeg ikke skulle sende min far afsted på første cykel tur med et tidstab. Det lykkedes mig at følge Alexander selvom at han lavede et lille kraftigt ryk efter små 4 km.... Resten af staffet gik ellers som planlagt og håbet..... og vi klokkede ind i en samlet tid på 1.41 og vi nappede dermed første pladsen. og lige som sidste år blev vi beriget med en helt masser Adidas sportstasker og mobil armholdere for bestræbelserne :-)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar