tirsdag den 24. juni 2014

Træning 24. juni 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.45, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Endnu en dag hvor vækkeuret ringede længe før jeg måske kunne drømme om.... men skulle lige have overstået dagens første tur inden jeg skulle møde på jobs kl. 07.00. Det blev til et pas som mindede utrolig meget om det igår aftes - dog ikke helt så langt. Det blev til 11 km i rolige 4.29 m/km... jeg var ganske godt løbene.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i arbejdstiden, sammen med en flok banditter som var ude og walke lidt omkring vores fodbold bane, og her kunne jeg jo lige så godt benytte min tvunge tilstedeværelse til noget fornuftigt :-) Det blev til 10 km i snit 3.49 m/km på en 320 meter lang rundstrækning..... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar