tirsdag den 17. juni 2014

Træning 16. juni 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.00, 7 km (restitution)
Generelt: Løb dagens første pas, her til morgen/nat..... inden jeg skulle på jobs. Det blev til 7 km på må og få i Skejby, lagde roligt ud og øgede lidt undervejs så jeg kom hjem i snit 4.30 m/km. Jeg var ganske fint løbene.
Aften
Fysisk: Kl. 22.10, 8 km (Tempotur)
Generelt: Da jeg fik fri fra jobs hertil aften, løb jeg en kort tempotur på bånd. Jeg har fastet næsten hele dagen og var derfor lidt tømt for energi, men kom dog nogenlunde igennem passet - havde dog et lidt lavt blodsukker bagefter. Det blev til 8 km i snit 3.31 m/km, havde midtvejs på passet 5 km tempo løb på 15.55 minut. Alt i alt et ok træningspas..... hvor jeg var ok løbene trods et lavt energi niveau.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar