onsdag den 11. juni 2014

Træning 11. juni 2014

Fysisk: Kl. 18.00, 11 km (interval)
Generelt: Dagens pas blev løbet her til aften, efter en bette eftermiddags lur på sofaen. Har haft fri hele dagen som er blevet tilbragt med handle tur i IKEA og et par timers have arbejde. Følte mig ikke super oplagt da jeg skulle ud af døren på dagens trænings pas. Men det hjalp lidt da jeg kom igang og fik benene op i fart på de første intervaller. Efter 4 km opvarmning og nogle enkelte stignings løb, futtede jeg dagens intervaller nede på et meget varmt Skovbakken atletik stadion.... det blev til 4 x (3x400 meter) med 1 minuts pause på intervallerne og 2 minutters serie pause. Det lykkedes mig at hive intervallerne hjem i et samlet snit på 3.00 m/km, løb en anelse hurtigere på sidste halvdel end de første. Alt i alt et ok træningspas.... i morgen løber jeg motionsløb i Hinnerup, et løb jeg har vundet de sidste par år - så satser naturligvis på en gentagelse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar