søndag den 22. juni 2014

Træning 22. juni 2014

Fysisk: Kl. 10.00, 30 km (Aalborg halvmarathon)
Generelt: Tog her til morgen et smut til Aalborg for at deltage i deres halvamarathon. Eneste grund var for træningens skyld og det fakta at der var penge præmier til top 3. Havde tjekket startlisten ud på forhånd og lå umiddelbart til at blive nummer 2 efter Thorkild Sundstrup..... men som så ofte før mødte min egen klub kammerat Ulrik Heitmann a.k.a Motionsløb kongen op i sidste øjeblik og skubbede mig en plads nede af rangstien :-)
Løbet gik dog også ganske som jeg havde forudset.... Sundstrup og Heitmann løb efter et par kilometer.... gad ikke engang forsøge at gå med da jeg med sikkerhed ville tabe - kunne sagtens have gået med, da de ikke løb vanvittig hurtigt til at starte på. Valgte for træningens skyld blot at ligge mig i ryggen på en Skive løber og lod ham trække mig de første 16 km i omkring 3.30 tempo - de sidste 5 km rykker jeg fra ham og løber resten af vejen hjem i 3.20 tempo. Jeg var ganske godt løbene og fik hvad jeg kom efter.... en god gang træning og lidt kontanter med hjem i lommen. vil nok i løbet af august månede se om jeg ikke kan finde nogle flere halvmarathon løb og løbe dem lidt ligesom i dag - da det jo er glimrende træning af mit marathon pace :-) som jo er det jeg vil satse på her til sensommeren/efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar