fredag den 13. juni 2014

Træning 13. juni 2014

Fysisk: Kl. 12.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens eneste pas her over middag, det blev til 15 km i snit 4.28 m/km. Løb en tur ud omkring Egå engsø via Risskov og derfra retur til Skejby. Er stadig ganske øm i hoften efter min lille Bum-tackling igår, så det blev bare til en rolig tur af slagsen, hvor jeg lagde langsomt ud og øgede lidt på anden halvdel af turen.
Ny Sponsor: Som den skarpe læser måske har spottet igår er der kommet nye reklamer på mine blog side. Jeg har siden midt i marts månede produkt testet og haft en dialog med Ruben Skov fra Nutrixxion. Nutrixxion er et nyt mærke på det danske markede og stammer oprindeligt fra Tyskland. Nutrixxion er leverings dygtig inden for en række produkter indenfor sports ernæring til træning og konkurrencer.
Jeg har igennem en længere periode søgt efter en samarbejdspartner på netop dette område.... Så jeg er utrolig glad for endelig at have fået en aftale i hus med Nutrixxion. Jeg har de seneste par måneder testet diverse produkter. Hvilket jeg har været oven ud tilfreds med!!!!! Jeg vil de kommene uger løbene skrive lidt om de produkter som Ruben og jeg er blevet enige om, at jeg skal gøre brug af til at optimere mine trænings og konkurrence betingelser for at opnå mine mål. Håber i har lyst til at læse med om dette og evt selv prøve dem.... inden så længe vil jeg uploade en rabet kode til deres Eshop, så mine trofaste blog læsere også får mulighed for at få lidt kredit for at følge mig :-) Men prøv allerede nu at ta' en kigger på deres hjemmeside.
http://eshop.nutrixxion.dk//home

Ingen kommentarer:

Send en kommentar