fredag den 2. marts 2012

Træning 1. Marts 2012

Fysisk: kl. 22.30, 1 time (alternativ kredsløbs træning)
Generelt: Øv Øv ØVVVVVV.... så satte det sig sku, de små ømheder jeg har futtet rundt med den seneste uges tid. har slået mit højre ben helt ud af kurs. er lidt spændt lige over ydersiden på anklen, øm i lægmusklen, har lidt ondt i knæet og det er så gået helt op i hoften. kom ikke her og sig at benenes led/muskler og sener ikke arbejder sammen - når et ømt punkt kan sprede sig til et helt ben på så kort tid :-( Nå men nok ynk... må jo bare ta' den der fra, se fremad og skrue ned for bluset. så i dag blev det til en time på Cross traineren, og for at være postitiv så mærker jeg absolute intet når jeg bruger den - men så snart jeg prøver og løbe gør det ondt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar