fredag den 30. marts 2012

Træning 27. marts 2012

Fysisk: kl. 18.00, 2½ timer crosstrainer.
Generelt: Var til fys i morges som knækkede lidt i mit bækken igen samt trykkede lidt på ballen og strak mine baglår/balle lidt ud. vi blev enige om at jeg skulle fortsætte med at lave udstrækningsøvelser samt at jeg skulle sendes videre til massage - hvilket jeg skal første gang fredag. Tog til aften ned i centeret for at prøve at løbe.... måtte stoppe efter 500 meter :-( stadig total ondt i lægmusklen... Hoppede istedte over på crosstraineren hvor jeg nappede 2½ time. brugte de 2½  time på at hører noget god musik samt tænke tingene igennem og overveje min situation.... det har jo ikke rigtig fungeret de sidste knap 5 uger hvor jeg har været småskadet og overhovedet ikke har fået trænet det jeg ville, og kunne ønske i forhold til mine løbe mål her for foråret. Godt nok fik jeg PR i søndags men mener selv det havde været realistisk med en tid omkring et minut hurtigere end det blev til - hvis jeg havde kunnet træne optimalt. Fik virkelig tænkt tingene igennem og besluttede mig for at trække stikket de næste par uger - i håbet om at jeg kan komme mig helt og blive frisk og godt løbende igen.... for det her halve noget dur squ ikke. Der af har jeg ligeledes besluttet mig for at droppe hamborg marathon - kan ikke rigtig finde noget motivation og fornuftigt i at tage der ned, ville nok sagtens kunne jogge en tid hjem på omkring 2.45 - 2.50... som situationen og formen er pt, men det er jo ikke det jeg vil og har haft som mål - herudover risikere jeg bare ligeledes at forlænge skades perioden yderelig og ødelægge resten af sommeren. Så nu trækker jeg altså stikket og satser istedet på at nå at  blive frisk og komme i ordentlig form igen - så jeg forhåbentlig kan løbe en enkelt eller 2 gode ½ marathoner i juni månede... men nu må vi se hvordan det går med bentøjet det næste stykke tid.
Havde selv i søndags spurgt Ulrik Roos om vi ikke skulle træne en tempo tur til Danisco cuppen torsdag aften, hvilket jeg agtede at fuldføre nu jeg selv havde bragt det på banen.... Smart??? Nej overhovedet ikke!!!!! men lige som det heller ikke var smart at jeg løb konkurrence i søndags på smertestillende agter jeg at gøre det alligevel og så derefter nap en pause.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar