torsdag den 22. marts 2012

Træning 22. marts 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.30, 1 times cykling
Generelt: Dagens første træning var en gang alternativ kredsløb træning, ovenpå gårsdagens gode interval pas. jeg skulle på kursus i dag nede i fængslet, hvorfor jeg valgt at stå lidt tidligere op og kører der ned for at cykle en times tid i personale huset inden vi skulle møde kl. 08. fin alternativ morgen træning.....
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.15, 1 times Crosstrainer
Generelt: Lige som i morges bød dagens anden træning på noget alternativ af slagsen... benene har faktisk haft det fint i dag - så kunne nok godt have løbet. men som skrevet tidligere tager jeg det lige stille og roligt her i denne uge. Havde egentlig planlagt at cykle både i morgen og lørdag i stedet for at løbe - men hvis benene fortsætter i positiv retning kan jeg godt finde på, at lave noget alternativ opvarmning når jeg har fri fra job kl. 22, og så derefter nap 5 km tempo i 3.18 m/km (10 km pace) på løbebåndet - men det lader jeg dags formen og helbredet afgøre i morgen. ellers generelt en fin trænings dag hvor der er blevet forbrændt nogle kalorier og samtidig sparet på bentøjet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar