tirsdag den 20. marts 2012

Træning 20. marts 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.50, 1 times cykling + udstræk
Generelt: Skulle lige have slået en times tid ihjel efter min nattevagt, inden jeg skulle til fys. så nappede lige en time på motionscyklen nede i fængslet. ok alternativ træning uden det mindste intentisitet :-) lavede efterfølgende en masse udstræk da jeg aftenen og natten igennem har været godt øm i lægmusklen efter gårsdagens fut tur, var ganske fortrøstnings fuld da smerten forsvandt hver gang jeg strækkede ud - den kom dog hurtig igen. Fysen kunne efter en kortere undersøgelse hurtige finde problemet som jeg har døjet med udover mit bækken som havde forskubbet sig.... min højreballe er total spændt hvilket resultere i mine spændte baglår og min endnu mere spændte lægmuskel som går i knæet. så han trykkede meget voldsomt nogle forskellige steder på min muskler hvilket hurtigt fik de værste3 spændinger til at forsvinde.... lige som sidste uge skal jeg hjem og lave en masse stræk øvelser inden jeg skal der ud igen næste tirsdag. Er pt ved ganske godt mod - da jeg kan mærke behandlingen, øvelserne og min alternative træning begynder at virke på min skade. har nu for anden dag i træk kunnet løbe... uden de store problemer, dog stadig med lidt ømhed.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 17.00, 8 km (Varighedsløb med 1900 m/l)
Generelt: Jeg tog på trods af lidt ømhed i ballen (Der hvor fysen havde trykket) ud til fælles træning med 1900 knejterne, valgte at hoppe på "tur" holdet som bestod af Rasmus Hvid, Ulrik Roos, Louise Langelund, Johan Damkjær, Nicolas og undertegnede..... vi løb en tur ud i Marselisskoven i stille og roligt hygge tempo, jeg vendte om efter ca 20 min og løb alene tilbage til M-hallen. Fin tur i godt selskab... lækkert at være løbende igen :-) så må tempo og mængde komme på et senere tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar