onsdag den 21. marts 2012

Træning 21. marts 2012

Fysisk: kl. 16.00, 1 time og 20 min Crosstrainer + Tærskel intervaller
Generelt: IM' BACK!!!!!!!!!! Und heute so ein schöner tag..... http://www.youtube.com/watch?v=R-_xXfjB3AM
I dag har været en virkelig god dag - skulle som skrevet de tidligere dage teste bentøjet og formen med henblik på DM 10 på søndag. startede med at opvarme 1 time på Crosstraineren hvorefter den stod på intervaller på løbebåndet, alle intervaller blev løbet med pause på 2 min - som jeg brugte på at strække benene/ballen ud - da det stadig spænder en lille smugle op - dog overhovedet ikke som tidligere. intervallerne var som følger:
2500 meter: 3.15 m/km
2500 meter: 3.15 m/km
2500 meter: 3.15 m/km
1300 meter: 3.08 m/km
1300 meter: 3.08 m/km
Ja ja ja... jeg havde ingen hældning på båndet og ingen vind modstand, og bla bla bla.... men føler mig virkelig fortrøstnings fuld - formen er overhovedet ikke forsvundet over de sidste par uger, og følte mig i dag faktisk frisk nok til, at jeg sagtens kunne have nappet et par intervaller mere - selvfølgelig har udholdenheden og iltoptagelsen haft et mindre dyk - men slet ikke så slemt som jeg havde forventet. måske har jeg faktisk haft godt af nogle "afslappende uger"... kroppen er i hvert fald frisk og fuld af energi. Dog skal jeg stadig være forsigtig og lave de øvelser som fysen siger, for kan godt mærke benene spænder en del op når jeg løber - det forsvinder heldigvis rimelig hurtige ved bare lidt udstrækning.
Med dagens pas indstiller jeg mig hermed på at skulle forsøge DM 10 i et snit på 3.18 m/km (33.00 min) med farer for jeg måske kan gå lidt ned til sidst.... regner ikke med at skulle løbe mere tempo inden søndag, måske bare lidt varigheds løb og ellers en masse udstræk og alternativ kredsløbs træning....
Afsluttede dagens træning med 20 minutters afjog på crosstraineren..... Alt i alt en Sehr Schöne tag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar