onsdag den 7. marts 2012

Træning 7. marts 2012

Fysisk: kl. 18.00, 5 km (Meget rolig jog)
Generelt: De sidste mange dages manglende updates her på bloggen, har ikke skyldtes manglende internet her i Østrig... nærmere at jeg er skadet og absolut ikke har kunnet træne. udover at stå på ski som faktisk er gået ganske fint trods mine dårlig ben, så har jeg holdt dem i ro da jeg konstant har haft ondt i begge mine læg muskler, højre knæ og  højre hofte.... Benene har dog været i klar bedring de seneste dage og i dag har jeg faktisk næsten ikke kunnet mærke nogle smerter eller ømheder. så besluttede at prøve at jogge en lille tur for at teste bentøjet. havde dog kun jogget knap 500 meter før jeg begyndte at få ondt i mine underben igen :-( jeg fortsatte dog lidt og joggede nok omkring 4 - 5 km meget rolig..... burde nok bare været stoppet efter de 500 meter og gået hjem. Jeg kommer nok ikke til at løbe igen det næste stykke tid - må nok indse at jeg har fået en lækker lille overbelastnings skade som trænger til ro, i første omgang ind til jeg kommer hjem  igen her på søndag, så må vi se til den tid. Må nok indrømme at jeg er lidt nede over situation, da det lige var nu her jeg skulle til at toppe formen med henblik på DM 10 og Hamborg marathon.... efter træningen har kørt super duper og problemfrit hele vinteren. Men jeg kan vel kun takke mig selv, efter jeg nok valgte at se bort fra de signaler min  ben sendte mig den sidste uges tid inden jeg tog på skiferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar