mandag den 19. marts 2012

Træning 19. marts 2012

Fysisk: kl. 14.15, Crosstrainer + 10 km løb
Generelt: Dagens træning var sat som dagen hvor bentøjet skulle testes igen, efter endnu en uge i restitutionens tegn med alternativ træning. Jeg kørte en tur ned i centeret hvor jeg opvarmede 30 min på crosstraineren, herefter lavede jeg lidt udstrækninger inden jeg startede løbe båndet. her blev det til 10 km med 4.00 i snit. Hvordan gik det så???? faktisk rigtig rigtig godt.... løb de 10 km uden problemer og smerter af nogen art... 7-9-13 og en helt masse bank under bordret :-) kan godt efterfølgende mærke at jeg bliver lidt spændt op i specielt mit baglår og en bette smugle i lægmusklen - men intet der generede mig da jeg løb, så det var jo rigtig godt!!!. følte faktisk total mega kæmpe overskud og havde lyst til bare at fortsætte efter de 10 km - meeeennnnnnn må vist hellere lige være lidt fornuftig her i opstarten og i den kommende uges tid op til DM i Kbh på søndag, fortsætter resten af ugen med en god blanding af alternativ træning og alm. varigheds løb. Satser dog på hvis benene fortsætter i fremgang,  at jeg onsdag løber et kvalitets pas.... evt 3 eller 4 x 2500 i 3.15 m/km ip 2min. så må dette være min test for om jeg skal satse "stort" på søndag eller om jeg må revuderer mine forventninger. i morgen tidlig kl. 09.00 står den atter på besøg hos fys, håber han lige kan gøre det sidst så jeg kan blive helt frisk igen.... ellers er planen for i morgen en times tid på motions cykling i morgen tidlig - har nemlig lige noget tid jeg skal have slået ihjel efter min nattevagt inden jeg skal der ud kl. 09. i morgen eftermiddag tager jeg nok ud og løber med på opvarmningen sammen med knejterne fra 1900, ved de har intervaller på programmet - men tør simpelthen ikke løbe med der, for ved jeg ikke er særlig god til at sige fra hvis jeg får ondt, så med farer for at ødelægge benene takker jeg nok nej til dette :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar