torsdag den 15. marts 2012

Træning 15 marts 2012

Fysisk: kl. 13.30, 3 timer Crosstrainer + udstrækning
Generelt: Om det er endorfinerne som stadig buldre rundt i kroppen efter dagens træning eller hvad det er skal jeg lade være usagt. Føler mig i hvert fald på rette vej igen rent helbredsmæssigt..... mærker slet ikke til mit knæ, hofte, lår eller får den sags skyld min læg muskel mere i dagligdagen. har selvfølgelig ikke forsøgt at løbe på det endnu.... men besluttede til dagens træning ikke at forsøge at frem provokere noget. så nappede bare en helt masse crosstrainer, 3 timer af slagsen!!!! min udholdenhed fejler bestemt ikke noget efter 2 ugers løbemæssigt pause. var en smugle træt til sidst - dog ikke specielt meget. havde nok samme følelse i benene som jeg plejer at have efter en 30 km langtur, så det var rigtig positivt. lavede efterfølgende en masse udstræk. Håber og ber til at benene er ved at være friske igen - så jeg kan begynde at løbe igen fra mandag og gerne med lidt tempo. Har besluttet at hvis benene ikke bliver være endnu tager jeg til københavn næste søndag og løber DM10 for fuld kraft. Så må det være en slags test for hvad der skal ske efterfølgende... forhåbentlig ender det positivt og hvis kroppen siger ok og tiden der over indikere formen ikk er helt skidt, så tager jeg til Hamborg - og hvis det modsatte viser sig dropper jeg hamborg og satser 100 % på Nykredit halvmarathon til juni her på hjemmebane i Århus istedet.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar