mandag den 26. marts 2012

Træning 26. marts 2012

Fysisk: kl. 14.30 (2 km løb + 1 times crosstrainer/cykling)
Generelt: Opvarmede først 45 min - henholdsvis 30 min på crosstrainer og 15 minutters cykling. hvorefter jeg ville forsøge at løbe lidt.... var meget i tvivl om dette kunne lade sig gøre - for har dælmer været øm og haft ondt i min højre lægmuskel hele dagen, lidt mærkeligt for synes egentlig benene havde det ganske fint på vej hjem fra københavn i går aftes samt da jeg kom hjem og gik i seng. Men det var da godt nok helt galt i dag - så fik kun løbet 2 km da jeg nærmest måtte halte igennem valgte jeg at stoppe.... og nappede istedet 15 minutter ekstra på cyklen inden jeg lavede en masse udstrækning. pt er det knap 7 timer siden jeg trænede og mit højre ben er stadig hamrende ømt - skal til fys i morgen til opfølgning på de problenmer jeg har haft med min højre balle som resultere i at benet spænder helt vildt op. Håber lidt han sender mig videre til noget massage for tror selv bare mine ben trænger gevaldigt til at blive løsnet op.... har nemlig lavet rigtig mange stræk øvelser de seneste par uger - kan godt mærke det hjælper i et kort tidsrum - men det spænder hurtig op igen.... så går faktisk konstant rundt og laver lidt stræk øvelser :-(  Alt i alt en rigtig SKOD trænings dag!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar