fredag den 2. marts 2012

Træning 2. marts 2012

Fysisk: kl. 11.30, (5 km rolig løb og 1 times Croostrainer)
Generelt: Hoppede igen i dag på Crosstraineren, da der ingen bedring var med benet. efter en time stadig uden at bemærke noget var jeg blevet godt varmt - så ville lige prøve løbebåndet og se om jeg kunne løbe. joggede 5 km med 4.25 m/km i snit. de første par kilometer gik okay dog med ømhed, men så begyndte det at gøre niller naller igen.
I morgen tidlig tager jeg på skiferie i Østrig med en masse venner, umiddelbart tænker jeg at droppe alt løb de næste 8-9 dage udover selvfølgelig det på ski... i håb om at det kan kurere mit ben, dog har jeg pakket løbetøj med i tasken og vil nok gøre forsøget og prøve et par rolige korte tur, men nok først fra på mandag eller tirsdag - så det trods alt får ro i 4 - 5 dage.... Men nu får vi og se. glæder mig i hvert fald til ferie, sne og Weissbier :-) Af samme grund vil der den næste uges tid nok være lidt stille her på bloggen - men vender selvfølgelig tilbage næste weekend med en update.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar