lørdag den 17. marts 2012

Træning 17. marts 2012

Fysisk: kl. 09.30, 1 time og 30 min cykling + udstræk
Generelt: Igen i dag har den stået på¨arbejde, og da jeg har planer så snart jeg har fri, blev jeg nødtil at få det overstået i arbejds tiden... godt mit arbejde kan tillade dette når vi ikke har så travlt i weekenderne :-) Fik lokket en af de indsatte til at cykle på en motions cykel sammen med mig.... generelt en fin træning fyldt med røver historier!!! 1½ times kredsløbs træning i arbejds tiden skal man bestemt ikke brokke sig over... hehe. lavede efterfølgende de sædvanlige udstræknings øvelser som fysen har vist mig. jeg skal til Barnedåb i morgen, hvorefter jeg skal på nat arbejde - så har besluttet at give kroppen helt ro i morgen. og så satser jeg meget stærkt på en løbetur mandag.... forhåbentlig uden problemer!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar