lørdag den 24. marts 2012

Træning 23. marts 2012

Fysisk: kl. 22.00, 30 min cykling + 5 km interval løb
Generelt: Efter jeg havde fået fri hoppede jeg ned i personale huset her i fængslet, da jeg skulle sove her nede. Startede med at opvarme 20 min på cyklen hvorefter jeg hoppede på båndet og løb 3 x 1600 meter intervaller, de blev alle løbet med 3.20 m/km i snit og med interval pause på ca. 3 min. følte mig slet ikke oplagt i dag - og løb egentlig kun intervallerne i håb om lige, at booste min iltoptagelsen en lille bitte smugle inden søndag. anså ikke de 3 intervaller for at skulle have en negativ indflydelse på friskheden i over morgen - i det jeg mængde mæssigt ligger på et lavt lavt niveau i forhold til hvad jeg er vandt til og føler jeg har rigelig tid til at restituere inden. men som sagt følte jeg mig ikke særlig oplagt til tempo løb i dag -og følte overhovedet ikke overskud og måtte virkelig presse mig selv for at gennemføre de 3 intervaller.... jeg er dog ganske fortrøstnings fuld da jeg, så sendt som for 3 dage siden havde et ligende pas, hvor intervallerne dog var meget meget længere og tempoet en anelse højere - og den gang gik det særdeles godt. så tror og håber på jeg kan holde et gns. pace på omkring 3.18 nu på søndag - men det må tiden jo vise, et er sikkert - vil hellere tage en chance og så risikere at gå ned til sidst fremfor, at kører den homesafe hjem med en middelmådig tid.  afsluttedeaftenen træning med 10 min cykling og en masse udstræk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar