onsdag den 12. februar 2014

Træning 12. februar 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.45, 17 km (let tempo)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil formiddag, og endte med at blive et pas som ramte helt ved siden af det planlagte. Skulle blot løbe en rolig tur på en times tid, altså cirkus 14 km. havde inden jeg løb fastsat mig en rute er mente passede til det planlagte - så da jeg løb ud af hoveddøren satte jeg samtidig et rugbrød i ovnen som skulle bage en time..... altid godt at have noget lækkert at se fremtil :-) men havde dog fuldstændig taget fejl af længden på den fastlagte rute - som viste sig at være meget tæt på 17 km - dette resulterede altså i at jeg måtte skrue gevaldigt op for tempoet for at mit nybagte brød ikke skulle gå op i røg.... endte med at komme i mål på 1.06.xx i et snit på 3.59 m/km, fik undervejs løbet 8 km i omkring 3.45 tempo så den samlede belastning endte med at blive noget større end det planlagte - men jeg nåede hjem til brødet som slap med 8 minutter for længe i ovnen. det smagte fantastisk.... Sååånnnnn ender det nogle gange med at gå når man prøver at slå to fluer med et smæk :-)
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.45, 10 km (restitution)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet sidst på eftermiddagen og bød på 10 km i snit 4.27 m/km. Havde aftalte en løbe date med min ven Mikkel og vi var ganske enige om det rolige tempo.... hvilket var tiltrængt oven på et par hård trænings dage og et formiddags pas som blev væsentlig hård end planlagt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar