lørdag den 15. februar 2014

Træning 15. februar 2014

Formiddag
Fysisk: kl. 09.40, 22 km (interval)
Generelt: Dagens interval pas blev løbet på bånd, idet der var interval på programmet, så for at undgå at skulle løbe dem helt alene i storm vejret valgte jeg altså den "nemme" løsning. Efter 12 km opvarmning med progressiv afslutning løb jeg 7 x 1000 meter med 2 minutters pause imellem. Tempoet på alle intervaller var 3.00 m/km - var ganske fint løbende da jeg først lige kom igang. Alt i alt et super kvalitets pas som jeg afsluttede med 3 km afjog.
Aften
Fysisk: kl. 21.45, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en ganske uplanlagt tur på bånd da jeg fik fri fra jobs, det tæller vel alt sammen :-) løb blot 8 km i snit 4.17 m/km. ikke så meget at berette om denne tur - var af sagens natur tung i stængerne efter formiddagens interval pas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar