onsdag den 26. februar 2014

Træning 26. februar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 05.45, 10 km (restitution)
Generelt: Løb her til morgen et stille og roligt restitutions pas, det blev til 10 km i snit 4.25 m/km. Var noget øm og træt i benene ind til jeg lige kom i gang. eller ok pas.
Aften
Fysisk: Kl. 22.10, 10 km (restitution)
Generelt:  En næsten tro kopi af mit morgen pas - bortset fra at jeg var bedre løbende. Holdte dog bevidst tempoet længere nede. Løb de 10 km i snit 4.30 m/km, har været lidt øm i fusserne de sidste par dage - ikke noget alvorligt, blot lidt trætheds tegn oven på alt for meget arbejde, alt for meget løb og alt for lidt søvn (restitution) de sidste 3 dage.... håber jeg er frisk til noget interval i morgen - ellers udskyder jeg nok passet til fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar