torsdag den 13. februar 2014

Træning 13. februar 2014

Fysisk: Kl. 17.00, 19 km (tempo)
Generelt: Endelig tilbage til træning med de andre 1900 knejter, har squ savnet det lidt meget - men det har bare passet virkelig dårligt med mit arbejdsliv og skiferier mm. Dagens træning lød på 19 km med indlagt progressivt løb. Vi startede roligt ud og opvarmede 3 km med pige gruppen i omkring 4.45 m/km. Herefter skruede vi op for tempoet de næste 11 km, hvor vi havde ca 3 km i 3.50 - 3 km i 3.25 og tilslut for mit vedkommende 5 km i 3.10 m/km. passet blev afsluttet med lidt roligt afjog. de første 6 km af tempodelen bleb løbet i en gruppe med Laust, Ross, lade og Dybdal..... de sidste 5 km løb jeg alene med dybdal liggende med omkring 10 meters forspring konstant, han har squ lige et ekstre eller 2 gear... for hver gang jeg bare var lidt tæt på at fange ham øgede han farten en bette smugle. men FUCK det hjalp med at holde dampen oppe på et ellers hårdt pas - at jeg konstant havde en at jagte. Et super duper pas, hvor jeg var mega godt løbende.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar