onsdag den 19. februar 2014

Træning 18. februar 2014

Middag
Fysisk: 11.30, 25 km (interval)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på båndet nede i fængslet inden jeg skulle på jobs. Startede ud med 10 km opvarmning med progressiv afslutning. Herefter løb jeg en interval serie bestående af 1+2+1+2+1+2 km med 2 minutters pause imellem, tempoet på intervallerne var henholdsvis 3.00 og 3.10 m/km på de lange af dem. Jeg var rigtig rigtig godt løbende påtrods af gårsdagens høje mængde. Afsluttede træningspasset med 6 km afjog.
Aften
Fysisk: kl. 22.10, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på bånd efter jeg havde fået fri. løb en god times tid hvor det blev til 16 km i snit 4.17 m/km, var ok løbende og hyggede mig ganske godt idet der var to kollegaer som trænede samtidig. hyggeligt træningspas som fik dags mængden op på 41 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar