tirsdag den 25. februar 2014

Træning 24. februar 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.00, 30 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens pas på bånd, de 30 km blev snittet i 4.01 m/km tempo. Jeg lagde stille og roligt ud i 4.20 m/km tempo og afsluttede i 3.45 km. Jeg var ganske ganske fint og let løbende, så alt i alt var det et glimrende træningspas.
Aften
Fysisk: Kl. 22.10, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Løb her til aften en kort tur for at leve op til min faste tradition "mængde mandag". med de 8 km i snit 4.17 m/km kom jeg op på i alt 38 km. Dette var nok den sidste mandag med høj mængde - i hvert fald for de næste par uger. Næste uge kommer nemlig til at stå i nedtrapningens navn - for at jeg kan genvinde noget friskhed op til DM 10 km den 9. marts i københavn. Eller alt i alt en god trænings dag og en god start på ugen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar