tirsdag den 31. maj 2016

Træning 31. maj 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 07.15, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på båndet nede i fængslet efter jeg havde fået fri fra nattevagt, de 12 km blev snittet i 4.29 m/km. var alt i alt ganske godt løbende.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 17.15, 19 km (fart)
Generelt: Efter at have sovet i Trige hos de gamle kørte jeg for første gang i lang lang tid ud til træning med min Klub Aarhus 1900 Mellem/lang. Det var virkelig fedt at være tilbage og træne med alle de gode og hurtige mennesker... at træne i en gruppe er også bare med til at give ens motivation et ekstre spark bagi, så den fik for mit vedkommende masser af gas i dag. Passet besod af 5 km opvarmning efterfulgt af 4x3 minutter i let tempo omkring 3.45 m/km adskilt af 30 sekunders fuld gas + 3x3 minutter adskilt af 30 sekunders fuld fart og tilsidst 2x3 minutter adskilt af 30 sekunder fart. De 3 serier var adskilt af henholdsvis 6 og 9 minutters jog. Så alt i alt et glimrende fart pas med masser af intensitet og uden nogle pause - som jeg ellers er vandt til på mine fart pas. Var generelt rigtig godt og letløbende, hvilket helt sikkert også hænger sammen med at jeg var ekstre motiveret i dag nu det ikke er så tit jeg kommer forbi der ude efter jeg er flyttet. FEDT FEDT TRÆNINGS PAS!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar