mandag den 16. maj 2016

Træning 7 - 16 maj 2016

7 maj: 6 km varighedsløb
9 Maj: 8 km varighedsløb på bånd i 4.05 m/km
10. maj: 12 km progressivt tempo i snit 3.48 m/km på bånd
13. maj: 12 km varighedsløb hyggetur i Las Vegas i snit 4.38 m/km
14. maj: 10 km varighedsløb i snit 4.13 m/km på bånd
16. maj: 14 km varighedsløb i snit 4.13 m/km på bånd

Lige en samlet update på de seneste knap 10 dages træning. Det har været sidste uge i min løbe "ferie", inden jeg skruer op for træningen igen. Da jeg har været på Herre tur til Las Vegas har de fleste af passende foregået indendør på hotellets løbebånd. Løb dog et enkelt pas sammen med min ven Mikkel hvor vi lige skulle rundt i Vegas og have nogle gode løbebilleder i kassen... en rigtig hyggelig tur. nogle ture som jeg savner en del efter at jeg er flyttet til Nordjylland og ikke lige har ham i nabolaget som jeg havde i min Århus tid. Alt i alt en rigtig god og usund ferie med nogle ok træningspas.... føler mig motiveret for at skal i gang med træningen og den sunde livsstil igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar