søndag den 10. april 2011

Træning 10. April 2011

fysisk: kl. 17.45, ca 30 - 32 km på dagen (Lang udholdenhedstur)

Generelt: dagen startede først for mit vedkommende kl. 16 i dag, havde været til bødekasse fest igår med de fantastiske humlebier fra fremad, puhaaa jeg havde det dårligt da jeg vågnede - men efter halvandens times tid fik jeg sparket mig selv ud af døren. Dagens lang tur blev jo en fantastisk en af slagsen hvor jeg kom vidt omkring. vejret var jo perfekt og kroppen var fyldt til briste punktet med kulhydrater efter gårsdagens strabasser så energi manglede jeg bestemt heller intet af...... havde ladet min GPS ligge hjem og istedet iklædt mig mit æld gamle casio stopur for ikke at lade mig presse af kilometer tider osv. vil tro jeg har løbet med omkring 13.8 - 14 kmt. i gns hele vejen. turen blev samlet på 2.18.37. så alt i alt en rigtig rigtig god langtur......

turen afsluttede ligeledes denne uge, som har budt på ialt 120 km fordelt på 7 pas. hvor af de 4 af dem har været med rigtig god kvalitet. Næste uge byder på 130 km, så kan se fremtil at få brændt en masse kalorier af den næste uges tid :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar