søndag den 17. april 2011

Træning 17. April 2011

Fysisk: kl. 10.30, 17 km på dagen (Tærskel intervaller)

Generelt: Dagens pas blev løbet umiddelbart efter at jeg var vågnet, skulle helst have overstået passet inden resten af dagen står på aften/Natte vagt.... Træningen blev løbet på bånd og bød på 3 km opvarmning, 4 x 2500 meter tærskel interval og herefter 4 km nedjog, løb intervaller på følgende tider og alle med 1½ minuts pause imellem:

2500 meter - 17,1 kmt og med 1% hældning

2500 meter - 17,1 kmt og med 1% hældning

2500 meter - 17,5 kmt og med 1% hældning

2500 meter - 17,5 kmt og med 1% hældning

Passet gik ganske fint, og set i lyset af jeg har haft en rigtig rigtig hård uge, så føltes det rimelig nemt at holde pacet på de omkring 17 - 17,5 kmt, så det ser rigtig fornuftigt ud med formen i øjeblikket. Dagens pas afsluttede iøvrigt denne uges træning, som har budt på ny mængde rekord, 135 km i alt inkl. en hel del kvalitets træning. Næste uge står på "Restitution" ca 90 km og en weekend tur til Litaun sammen med mine venner, så det bliver lækkert med lidt afslapning.... Når jeg kommer hjem derfra skulle jeg gerne være frisk og klar til, at nappe endnu en hård uge, her planlægger jeg og top min træning med omkring 140 - 150 km inden den står på 3 ugers nedtrapning inden Hamborg.

Men alt i alt en god træning idag og en fantastisk uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar