lørdag den 16. april 2011

Træning 16. April 2011

Fysisk: kl. 08.15, 17 km på dagen (Lang restitutions tur)

Generelt: Dagens pas blev løbet fra morgenstunden på bånd inden jeg skulle på arbejde, kunne tydeligt mærke i mine ben at de ikke havde nået at restituere nok i forhold til gårsdagens lang tur på 33 km. Benene var trætte og føltes enormt tunge, så i stedet for at løbe med mit normale mængde tempo på 14 kmt, satte jeg tempoet ned til 13,5 og løb istedet 3 km længere end planlagt. så kom stille og roligt igennem 17 km..... så alt i alt var det ganske ok selvom jeg ikke var på toppen. nu har jeg så omkring 24 timer til at restituere ordentligt inden morgendagens interval træning..... og mon ikke jeg når det, så jeg forhåbentlig kan få sluttet ugen af med ny mængde rekord :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar