onsdag den 20. april 2011

Træning 20. April 2011

Morgen:
Fysisk: kl. 10.00, 10 km (Restitutions træning)
Generelt: Stille og rolig morgen tur med ømme stænger efter gårsdagens lang tur, ikke så meget at sige om den udover vejret var rigtig dejligt og jeg ca. løb med 4.30 m/km.
Aften:
Fysisk: kl. 17.30, 12 km (Restitutions træning)
Generelt: Aftens pas bød igen på en stille og rolig restitutions tur, jeg skulle ud og hente min bil som havde været på værksted, så skulle lige et smut til Todbjerg. Havde været så heldig at få lokket Mikkel, en af mine venner, med på turen.... Han var nemlig helt tosset med at komme ud og prøve alt hans ny indkøbte løbegejl :-) Det var helt dejligt med lidt selskab på en trænings tur - omend det gik lidt langsommere end normalt. men skulle som sagt bare løbe restitution, så om det foregik ved 4.30 m/km som normalt eller med et gns på omk. 4.55 m/km er vel i bund og grund ligegyldigt - skulle egentlig bare have logget nogle kilometer inden jeg tager på ferie i Litaun her i weekenden. Men ellers en ganske ok trænings dag som har budt på 2 trænings pas i helt fantastisk "sommer" vejr :-) I morgen står den på tærskel intervaller inden jeg napper et par fridage....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar