mandag den 4. april 2011

Træning 4. April 2011

Fysisk: kl. 18.35, 26 km på dagen (mellemlang udholdenhedstur)

Generelt: Dagens træning stod på en mellemlang udholdenhedstur her til aften, ville faktisk have løbet hele turen på løbebånd, men endte med at løbe det meste af turen udendørs da begge bånd var optaget. Og tak for det.... hold kæft det var en lækker tur i korte thights og tshirts, løb ca 60 min med 14 kmt. rundt ude omkring mindeparken, stadion og marselisskoven, hvorefter jeg løb ind og nappede de sidste 50 min på bånd, de sidste 50 min blev løbet med progressiv hastighed da jeg følte mig rigtig godt løbende, de sidste 15 min blev således løbet med 16 kmt. mit forventet marathon pace.

Alt i alt en suveræn dag i Hagensens løberliv, mon ikke vejret spillede en stor rolle der.... skyfrit, vindstille og 13-14 grader...... fåes virkelig ikke bedre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar