lørdag den 30. april 2011

træning 30. April 2011

Fysisk: kl. 08.10, 15 km på dagen (restitution)

Generelt: Dagens træning blev løbet fra morgenstunden, da jeg alligevel skulle ud og aflevere min bil på værksted, turen blev endvidere løbet med en oppakket rygsæk da jeg løb ud til "de gamle" og spiste morgenmad imens bilen blev lavet. turen bragte mig fra Todbjerg via Grundfør, Søften og tilslut Trige - tempoet bar selvfølgelig præg af, at jeg havde rygsæk på - hvilket egentlig passede fint sammen med, at det var restitutions dag alligevel. mest overraskende var det nok, at gårsdagens langtur overhovedet ikke sad i benene - hvilket de plejer at gøre, så det var bestemt positivt. løb uden Stopur eller noget som helst men turen tog ca 1 timer og 10 min for de ca 14 - 15 km. så alt i alt en rolig tur i morgen solen.... Nice :-) nu mangler jeg blot et enkelt interval pas i morgen for at runde ugen af inden den står på nedtrapning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar