torsdag den 21. april 2011

Træning 21. April 2011

Fysisk: kl. 10.30, 15 km på dagen (Tærskel intervaller)


Generelt: Dagens pas bød på lidt opvarmning og nedjog plus 3 x 3000 meter tærskel intervaller, på trods af det gode vejr, valgte jeg at løbe intervallerne indendørs - følte mig lidt træt så det var vist nødvendigt hvis jeg skulle holde pacet. intervaller blev alle løbet med 1% stigning og med 3 minutters pause imellem, blev løbet på følgende tider:


3000 meter - 3.30 m/km (17,1 kmt)


3000 meter - 3.30 m/km (17,1 kmt)


3000 meter - gns. 3.20 blev løbet progressivt og de sidste 800 meter med 19,3 kmt


Alt i alt en udemærket træning, passet afslutter ligeledes denne uge, da jeg skal til litauen her i weekenden. er tilfreds med mængden som her budt på 85 km fordelt på 4 dage, her af 2 pas i går. Tror det bliver godt for min krop med et par dages pause - for har følt mig lidt træt i den her uge. så håber på jeg kan få restitueret igennem, så jeg er klar til næste uge hvor jeg skal top mængde mæssigt og gerne nå op på minimum 140 km. mojn og god påske til jer 20 stykker som dagligt følger med på min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar